Zeke |
Wysłany: Nie 0:17, 23 Lip 2006 Temat postu: Tworzenie szaman |
|
Dane Szamana
Imię: nick najlepiej z forum
Nazwisko: ...
Wiek: ...
Broń: ...
nr. gadu gadu: ...
Ataki Ducha można sobie wymyślec oraz to co jest z nim związane równierz
Charakterystyka Ducha
1. Każdy szaman posiada ducha stróża. Duch wykonuje polecenia szamana. Każdy duch ma następujące staty:
Siła (S) - decyduje o mocy ataku i sile ducha. Im większa tym większe obrażenia może zadawać duch.
Zręczność (Z) - decyduje o szybkości ataku i zwinności podczas obrony. Im większa tym duch staje się trudniejszy do pokonania.
Witalność (V) - decyduje o poziomie HP ducha.
Energia (E) - decyduje o pozionie foryoku (fr) danego szamana.
2. Początkowe staty każdego z duchów:
S - 7
Z - 5
V - 10
E - 10
3. Proszę umieszczać staty waszych duchów w podpisach! Ułatwi to pracę sędziom!
4. Oczywiście duchy posiadają unikalne ataki. Ich opis należy umieścić w poście z charakterystyką waszego szmana.
Duch może posiadac maksymalnie5 unikalnych ataków!
Suma foryoku wszystkich ataków nie może przekraczać wartości określonej przez staty szamana (10e = 100fr czyli suma za ataki nie może przekraczać 100fr).
Atak, który zabiera więcej niż 50 fr może być wykorzystany w walce nie więcej niż 1 raz.
Można wykonać podwójny atak, ale zabierający do 40 fr - może być użyty tylko raz.
Nazwa ataku - (zużycie foryoku) opis ataku.
Przykład:
Atak Szybkiego Tempa - (50 fr) Atak polegający na zasypaniu wroga szybkimi atakami.
Wzory
1. Atak:
S x Z + (S x Z x fr/100) - [3 x ZP] = dmg
7 x 5 + (7 x 5 x 50/100) - (3 x 5) =
= 35 + (35 x 50/100) - 15 =
= 35 + 17,5 - 15 =
= 37,5 dmg
ZP- zręczność przeciwnika
2. Jeżeli dmg będzie liczbą ujemną, atak nie przyniesie żadnego rezultatu.
3. Za każdą wygraną walkę zdobywa się doświadczenie (XP).
Walki w Mieście - 50 xp
Walki w Wielkim Turnieju - 200 xp
Doświadczenie (XP) potrzebne na kolejny Level
4. Każdy gracz startuje z levelem 1 - 0 exp.
Na Lvl 2 potrzebne jest 100 exp.
Lvl 3 - 200 exp
Lvl 4 - 350 exp
Lvl 5 - 550 exp
Lvl 6 - 800 exp
Lvl 7 - 1100 exp
Lvl 8 - 1450 exp
Lvl 9 - 1850 exp
Lvl 10 - 2300 exp
Czyli na lvl x potrzebne jest:
xp na dany lvl - posiadany xp = potrzebny xp
550 - 350 = 200
5. Na każdy zdobyty lvl przysługuje 5 pkt do dodania do statsów ducha. Należy poinformowac o tym sędziego na gg.
Nie można dodać wszystkiego w jednego stata. Maksymalnie 3 z 5 posiadanych punktów.
6. Punkty dodane do witalności będą zwiększać Hp, np:
10v + 1v = 11v = 105hp
10v + 2v = 12v = 110hp
10v + 3v = 13v = 115hp
itd Każdy jeden punkt witalności zwiększa Hp o 5.
7.Punkty dodane do energii będą zwiększać fr, np:
1e = 110fr
2e = 120fr
3e = 130fr
itd Każdy jeden punkt Energii zwiększa Fr o 10.
8. Walki organizowane są na forum. Sędzia dodaje użytkownikowi ile doświadczenia zdobył. |
|