Tworzenie szaman |
Zeke
Administrator
|
Dane Szamana
Imię: nick najlepiej z forum Nazwisko: ... Wiek: ... Broń: ... nr. gadu gadu: ... Ataki Ducha można sobie wymyślec oraz to co jest z nim związane równierz Charakterystyka Ducha 1. Każdy szaman posiada ducha stróża. Duch wykonuje polecenia szamana. Każdy duch ma następujące staty: Siła (S) - decyduje o mocy ataku i sile ducha. Im większa tym większe obrażenia może zadawać duch. Zręczność (Z) - decyduje o szybkości ataku i zwinności podczas obrony. Im większa tym duch staje się trudniejszy do pokonania. Witalność (V) - decyduje o poziomie HP ducha. Energia (E) - decyduje o pozionie foryoku (fr) danego szamana. 2. Początkowe staty każdego z duchów: S - 7 Z - 5 V - 10 E - 10 3. Proszę umieszczać staty waszych duchów w podpisach! Ułatwi to pracę sędziom! 4. Oczywiście duchy posiadają unikalne ataki. Ich opis należy umieścić w poście z charakterystyką waszego szmana. Duch może posiadac maksymalnie5 unikalnych ataków! Suma foryoku wszystkich ataków nie może przekraczać wartości określonej przez staty szamana (10e = 100fr czyli suma za ataki nie może przekraczać 100fr). Atak, który zabiera więcej niż 50 fr może być wykorzystany w walce nie więcej niż 1 raz. Można wykonać podwójny atak, ale zabierający do 40 fr - może być użyty tylko raz. Nazwa ataku - (zużycie foryoku) opis ataku. Przykład: Atak Szybkiego Tempa - (50 fr) Atak polegający na zasypaniu wroga szybkimi atakami. Wzory 1. Atak: S x Z + (S x Z x fr/100) - [3 x ZP] = dmg 7 x 5 + (7 x 5 x 50/100) - (3 x 5) = = 35 + (35 x 50/100) - 15 = = 35 + 17,5 - 15 = = 37,5 dmg ZP- zręczność przeciwnika 2. Jeżeli dmg będzie liczbą ujemną, atak nie przyniesie żadnego rezultatu. 3. Za każdą wygraną walkę zdobywa się doświadczenie (XP). Walki w Mieście - 50 xp Walki w Wielkim Turnieju - 200 xp Doświadczenie (XP) potrzebne na kolejny Level 4. Każdy gracz startuje z levelem 1 - 0 exp. Na Lvl 2 potrzebne jest 100 exp. Lvl 3 - 200 exp Lvl 4 - 350 exp Lvl 5 - 550 exp Lvl 6 - 800 exp Lvl 7 - 1100 exp Lvl 8 - 1450 exp Lvl 9 - 1850 exp Lvl 10 - 2300 exp Czyli na lvl x potrzebne jest: xp na dany lvl - posiadany xp = potrzebny xp 550 - 350 = 200 5. Na każdy zdobyty lvl przysługuje 5 pkt do dodania do statsów ducha. Należy poinformowac o tym sędziego na gg. Nie można dodać wszystkiego w jednego stata. Maksymalnie 3 z 5 posiadanych punktów. 6. Punkty dodane do witalności będą zwiększać Hp, np: 10v + 1v = 11v = 105hp 10v + 2v = 12v = 110hp 10v + 3v = 13v = 115hp itd Każdy jeden punkt witalności zwiększa Hp o 5. 7.Punkty dodane do energii będą zwiększać fr, np: 1e = 110fr 2e = 120fr 3e = 130fr itd Każdy jeden punkt Energii zwiększa Fr o 10. 8. Walki organizowane są na forum. Sędzia dodaje użytkownikowi ile doświadczenia zdobył. |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Tworzenie szaman |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.