Forum FORUM SHAMANKING Strona Główna


FORUM SHAMANKING
Strona poświęcona mandze i anime shamanking
Odpowiedz do tematu
Tworzenie szaman
Zeke
Administrator


Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Shaman City

Dane Szamana

Imię: nick najlepiej z forum

Nazwisko: ...

Wiek: ...

Broń: ...

nr. gadu gadu: ...

Ataki Ducha można sobie wymyślec oraz to co jest z nim związane równierz

Charakterystyka Ducha

1. Każdy szaman posiada ducha stróża. Duch wykonuje polecenia szamana. Każdy duch ma następujące staty:

Siła (S) - decyduje o mocy ataku i sile ducha. Im większa tym większe obrażenia może zadawać duch.

Zręczność (Z) - decyduje o szybkości ataku i zwinności podczas obrony. Im większa tym duch staje się trudniejszy do pokonania.

Witalność (V) - decyduje o poziomie HP ducha.

Energia (E) - decyduje o pozionie foryoku (fr) danego szamana.

2. Początkowe staty każdego z duchów:

S - 7

Z - 5

V - 10

E - 10

3. Proszę umieszczać staty waszych duchów w podpisach! Ułatwi to pracę sędziom!

4. Oczywiście duchy posiadają unikalne ataki. Ich opis należy umieścić w poście z charakterystyką waszego szmana.

Duch może posiadac maksymalnie5 unikalnych ataków!

Suma foryoku wszystkich ataków nie może przekraczać wartości określonej przez staty szamana (10e = 100fr czyli suma za ataki nie może przekraczać 100fr).

Atak, który zabiera więcej niż 50 fr może być wykorzystany w walce nie więcej niż 1 raz.

Można wykonać podwójny atak, ale zabierający do 40 fr - może być użyty tylko raz.

Nazwa ataku - (zużycie foryoku) opis ataku.

Przykład:

Atak Szybkiego Tempa - (50 fr) Atak polegający na zasypaniu wroga szybkimi atakami.

Wzory

1. Atak:

S x Z + (S x Z x fr/100) - [3 x ZP] = dmg

7 x 5 + (7 x 5 x 50/100) - (3 x 5) =

= 35 + (35 x 50/100) - 15 =

= 35 + 17,5 - 15 =

= 37,5 dmg

ZP- zręczność przeciwnika

2. Jeżeli dmg będzie liczbą ujemną, atak nie przyniesie żadnego rezultatu.

3. Za każdą wygraną walkę zdobywa się doświadczenie (XP).

Walki w Mieście - 50 xp

Walki w Wielkim Turnieju - 200 xp

Doświadczenie (XP) potrzebne na kolejny Level

4. Każdy gracz startuje z levelem 1 - 0 exp.

Na Lvl 2 potrzebne jest 100 exp.

Lvl 3 - 200 exp

Lvl 4 - 350 exp

Lvl 5 - 550 exp

Lvl 6 - 800 exp

Lvl 7 - 1100 exp

Lvl 8 - 1450 exp

Lvl 9 - 1850 exp

Lvl 10 - 2300 exp

Czyli na lvl x potrzebne jest:

xp na dany lvl - posiadany xp = potrzebny xp

550 - 350 = 200

5. Na każdy zdobyty lvl przysługuje 5 pkt do dodania do statsów ducha. Należy poinformowac o tym sędziego na gg.

Nie można dodać wszystkiego w jednego stata. Maksymalnie 3 z 5 posiadanych punktów.

6. Punkty dodane do witalności będą zwiększać Hp, np:

10v + 1v = 11v = 105hp

10v + 2v = 12v = 110hp

10v + 3v = 13v = 115hp

itd Każdy jeden punkt witalności zwiększa Hp o 5.

7.Punkty dodane do energii będą zwiększać fr, np:

1e = 110fr

2e = 120fr

3e = 130fr

itd Każdy jeden punkt Energii zwiększa Fr o 10.

8. Walki organizowane są na forum. Sędzia dodaje użytkownikowi ile doświadczenia zdobył.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tworzenie szaman
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu